جاکفشی ساق بلند و محفظه ی نگهداری پوتین و چکمه از جنس پلاستیک و پارچه وسیله ای بسیار کار امد برای نظم دهی پوتین ها و کفش های ساق بلند و مرتب نگه داشتن فضای منزل است.اگر شما فضای کمی برای قرار دادن کفش ها ،جوراب ها و سایر وسایل کوچک خود داشته باشید می توانید آنها را بسته بندی نمائید.برای قرار دادن کفش های ساق بلند و پوتین و چکمه های خود در جای مناسبی بهتر است از جاکفشی آویزی استفاده نمائید.به کمک این جاکفشی ساق بلند شما می توانید کفش ها و جورابهای خود را در فضایی کم و بصورت مرتب نگهداری کنید.همچنین برای مسافرت و نگهداری پوتین ها در چمدان گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

 

 

در برخی از خانواده ها تعداد کفش های اعضای خانه بقدری است که ممکن است در نگهداری آنها کمی مشکل بوجود آید. در این حالت سعی می گردد تا تعدادی از آنها بسته بندی شوند و در جایی قرار بگیرند.برای این کار ما به شما جاکفشی ساق بلند آویزی را پیشنهاد می کنیم. این جا کفشی ساق بلند آماده به شما کمک می کند به سادگی کفش های ساق بلند پوتین ها و چکمه های خود را بسته بندی کنید و دوباره از آنها استفاده نمائید.پس اگر خواستید کفش های جدیدی بخرید نگران محل نگهداری آنها نباشید با این جاکفشی به تعداد دلخواه تان کفش بخرید و از پوشدن آنها لذت ببرید.

 

 

این وسیله دارای پوشش پلاستیکی شیشه ای زیپ دار است که به شما امکان مشاهده و انتخاب کفش یا وسیله ی مورد نیاز بدون باز کردن زیپ را داده و نیز با استفاده از آن در فضا بسیار صرفه جویی می گردد. شما می توانید آن را در جاهای مختلفی منجمله زیر تخت خواب خود قرار بدهید.همچنین از کفش ها و جورابهای شما در مقابل گرد و غبار و رطوبت به خوبی محافظت می نماید.از این جاکفشی ساق بلند میتوانید برای نگهداری کفش ، جوراب ،اسباب بازی و سایر وسایل کوچک و دم دستی خود استفاده نمایید.

 

قیمت این محصول 60000 تومان