تقویم طرح کلبه چوبی

اختراع تقویم و پیدا کردن راهی برای شمارش روزها بدون شک یکی از مهم ترین دستاوردهای بشر بوده است. به طوری که ما تمامی برنامه ریزی های مربوط به آینده نزدیک یا دور را با استفاده از آن انجام میدهیم. تصور کنید اگر تقویم نبود واقعا برنامه ریزی هم معنای خاصی برای ما نداشت و زندگی واقعا بسیار سخت تر میشد.

ولی خب با توجه به مشغله های روزمره ای که داریم تقریبا غیر ممکن است که همیشه دقیق بدانیم در چه روز و چه تاریخی هستیم البته به غیر از اول هر ماه که حقوق دریافت میکنیم! تقویم ها به صورت دیواری و رومیزی هم برای همین ساخته شده اند. تقویم های رومیزی معمولا یک ظاهر نه چندان جذاب و بسیار شبیه به هم دارند ولی محصولی که اینجا داریم بسیار جذاب و متفاوت است.

این تقویم از جنس چوب و به شکل یک کلبه طراحی شده است که همین مساله یک زیبای بسیار جذاب به آن بخشیده که مشخصا میتواند زیبایی بخش محیط اطراف خود باشد. بر روی این تقویم روزها به شکل مکعب های زیبای چوبی و زیر آن ماه ها به شکل جذابی قرار میگیرند. این کالا که یکی از پرفروش ترین مدل های تقویم در سراسر جهان است هم اکنون با تاریخ شمسی برای ایرانیان قابل تهیه است.

ابعاد این محصول 16x22x7 میباشد و در دو ترکیب رنگ سفید و طوسی به شکل های متفاوت ساخته شده است. این تقویم به شکل تمام چوب ساخته شده و از کیفیت ساخت و دوام بسیار بالایی بهره میبرد. تقویم طرح کلبه چوبی در کنار کیفیت بالا وزنی بسیار کم و معادل با 200 گرم دارد.

قیمت این محصول 200000 تومان میباشد