خرید پستی اره کیک بری | UP 6 خرید کالا

اره کیک بری
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

اره کیک بری

برش میزان و یکدست کیک و نان یکی از چالش هایی است که افراد پس از پخت و پز با آن مواجه می شوند. انجام اینکار با چاقو باعث خورد و له شدن کیک می شود یا برش هایی غیریکنواخت و ناهموار ایجاد می کند. برای ایجاد برش های دقیق و یکدست، نیاز به یک ابزار مناسب و طراحی شده برای اینکار می باشد. اره کیک بری از پرکاربردترین ابزارهای شیرینی پزی می باشد که برای درست کردن کیک های طبقه ای و یا ایجاد برش های منظم مورد استفاده قرار می گیرد.

اره کیک بری با طراحی خلاقانه و کاربردی که دارد به شما کمک می کند که به راحتی و در زمانی کوتاه برش های دقیق طولی یا عرضی را در کیک ها و انواع نان ایجاد کنید. تیغه و دسته های این اره کیک بری از جنس استیل است و به هیچ عنوان زنگ نمیزند و به راحتی میتوانید پس از هربار استفاده آن را بشویید. مقاومت بالای این اره باعث شده است این وسیله عمربالایی داشته باشد. طول تیغه حدود 32سانتی متر است و از وزن مناسبی برخوردار است تا بتوانید به راحتی تعادل آن را حین برش حفظ کنید. روی دسته استیل آن اعدادی حکاکی شده است که میتوانید با کمک آن ارتفاع تیغه را تنظیم کنید و هرنوع کیک با هرنوع ضخامتی را بتوانید به خوبی و به صورت یکدست برش بزنید. ایجاد برش های یکدست از ملزمات تهیه کیک های طبقه ای می باشد. این محصول در رنگ های متنوعی مانند آبی ، بنفش، زرد و صورتی تولید و عرضه شده است. مناسب جهت استفاده در قنادی ها ،کافی شاپ ها ، حتی در خانه. با کمک این اره به سادگی و در زمان کوتاه برش های فوق العاده ای در انواع کیک ، نان و شیرینی ایجاد کنید.

دوعدد پایه در طرفین این اره وجود دارد که باعث حفظ تعادل و کمک به ایجاد برش منظم می شود.

مراحل ایجاد برش توسط این اره بدین صورت است : 1-ابتدا کیک را دریک سطح متعادل قرار دهید  2-با توجه به ضخامت کیک، ارتفاع تیغه را باکمک درجه های روی دسته تنظیم کنید. 3-سپس این اهرم را به طرفین یا پایین برحسب نوع برش فشاردهید.

4- حال به سادگی برش های منظم و همواری را ایجاد کرده اید و میتوانید کیک خامه ای طبقه ای خود را حاضرکنید. 

 

قیمت این محصول95000تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی