خرید پستی چراغ خواب ایستاده اتمسفر | UP 6 خرید کالا

چراغ خواب ایستاده اتمسفر
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 380,000  تومان
خرید پستی

چراغ خواب ایستاده اتمسفر

اگر می خواهید خانه ، رستوران ، کافه و... با فضای مدرن و رمانتیک داشته باشید. چراغ ایستاده با نور خورشیدی ، بهترین پیشنهاد است. هرجای خونه که احساس کنید به نور خاصی برای شیک تر شدن فضا نیاز دارد ؛ این چراغ را نصب کنید. با کمک این چراغ بسیاری از نیاز هایتان بر آورده می شود. در ادامه به بررسی انواع کاربرد های آن می پردازیم.

 

چراغ خواب ایستاده اتمسفر ، برای تامین نور گل و گیاه در خانه نیز طراحی شده است. با کمک این چراغ دیگر نگران نرسیدن نور به گیاهان خود نباشید. این چراغ به عنوان چراغ خواب ، رقص نور در مهمانی ، برای عکس برداری حرفه ای و خاص، پرورش گیاه، زیبا و متفاوت تر کردن فضای خانه استفاده می شود. سر لامپ این کالا توانایی تغییر زاویه تا 180 درجه دارد. بنابراین می توانید با تغییر زاویه لامپ هاله های نور با اندازه ، زاویه و شکل های متفاوت و متناسب با فضا ایجاد کنید و لذت ببرید.

این چراغ داری توان 5 الی 10 وات و ولتاژ 5 الی 220 ولت می باشد. لامپ LED آن در 4 رنگ مختلف نور تولید می کند که هرکدام از آنها با رنگ خاصی که دارند همانند نور طبیعی خورشید و زیباتر از آن فضای خانه را چشم نواز می کند. دارای کابل USB می باشد که با کمک آن حتی زمان هایی که به برق دسترسی ندارید می توانید با اتصال به لپ تاپ ، پاور بانک و... نیروی آن تامین کنید. یک کلید تنظیم نور و on/off روی کابل این چراغ تعبیه شده است.

ارتفاع این چراغ چندکاره ، 27 سانتی متر و وزن آن 450 گرم می باشد. همچنین کابل آن 170 سانتی متر است ؛ بنابراین می توانید آن را در فاصله بسیار دوری از اتصال نیز ببرید و سیم محدودیت زیادی ایجاد نخواهد کرد. جنس بدنه از آلومینیوم است و به هیچ عنوان تغییر رنگ و زنگ زدن در بدنه آن رخ نخواهد داد. این چراغ شیک در اتاق مطالعه ، اتاق نشیمن، هتل ها و حتی کافه ها برای ایجاد دکور متفاوت و خاص استفاده می شود. لامپ LED آن با دوام است و دارای کیفیتی بی نظیر در نوردهی می باشد.

همچنین این چراغ زیبا را می توانید به بیرون ببرید و عکس های متفاوتی را علاوه بر خانه در طبیعت و فضای باز برای خود ثبت کنید.  این محصول با قابلیت جداشدن سر لامپ از پایه ، به راحتی قابل حمل و نقل می باشد. بنابراین با تهیه این محصول تنوعی به رنگ و حس زندگی و خانه خود بدهید. با نوردهی متفاوت و در رنگ های مختلف بهترین انتخاب برای چراغی چندکاره که از نگاه کردن به نور آن سیر نمی شوید.

قیمت این محصول380000تومان 



قیمت : 380,000  تومان
خرید پستی