خرید پستی استند موبایل و تبلت ایکس | UP 6 خرید کالا

استند موبایل و تبلت ایکس
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی

استند موبایل و تبلت ایکس

همیشه حین انجام کارهایی مانند مشاهده فیلم ، کلاس های آنلاین ، کار با گوشی و لپ تاپ همزمان ، تماس های تصویری و... نیاز داریم تا تبلت یا گوشی هوشمندمان روی یک پایه مناسب قرار بگیرد تا بتوانیم تسلط کامل به آنها داشته باشیم. یا همزمان که به تماشای کلاس یا خواندن مقاله ای از روی دستگاه هوشمندمان مشغولیم بتوانیم نت برداری کنیم و در آن واحد، هم مشاهده کنیم هم بنویسیم یا به صورت عملی کارمان را پیش ببریم. 

امروزه با تولید استند موبایل و تبلت به راحتی میتوانید کارهایتان را همزمان پیش ببرید. این استند دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش 360 درجه ای می باشد. بنابراین می توانید آن را متناسب با زاویه دیدتان تنظیم کنید تا دچار خستگی در ناحیه چشم و گردن نشوید.یکی از قابلیت های فوق العاده این محصول ، مناسب بودن آن برای انواع دستگاه با سایز های مختلف می باشد به گونه ای که تبلت 10 اینچی نیز به راحتی روی این پایه قرار می گیرد. جنس میله این استند از آلیاژ آلومینیومی است که به طور محکم و صاف قرار می گیرد و تحت تاثیر نیروی گرانش خم نمی شود و تغییری در زاویه ایجاد نمی کند. مناسب ترین وسیله برای سرعت دهی به کارشما. همچنین خطر افتادن و لغزش گوشی شما زمانیکه روی میز قرار دارد بیشتر است اما این استند به مناسب ترین شکل از موبایل و تبلت شما حین آشپزی ، یادگیری، انجام کار در اداره و بازی کردن محکم و ایمن نگهداری می کند. این محصول در رنگ های متنوعی مانند صورتی ، فیروزه ای ، مشکی و سفید تولید و عرضه شده است.

در قسمت زیرین این استند ، پدسلیکونی غیرلغزنده ای قرار دارد. بدین شکل زمان هایی که موبایل یا تبلتان روی پایه قرار دارد و می خواهید با آنها کار کنید ؛ این پایه نمی لغزد و واژگون نمی شود. همچنین دو بخش گیره ای که دستگاه را در بر می گیرد و تکیه گاه این استند از جنس سیلیکون و نرم است و هیچ گونه خش و آسیبی را به دستگاه وارد نمی کند و به طور مناسبی دستگاه را نگه می دارد. این استند قابلیت تا شدن دارد و می توانید آن را جمع کنید در این صورت حمل و نقل آن بسیار آسان است و در سفر یا خارج از خانه نیز این استند ویژه را میتوانید به کاربگیرید.حنس بدنه محصول از پلاستیک ABS است و بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشد. طراحی خلاقانه پایه باعث شده است بتوانید همزمان که موبایل روی آن قرار گرفته است آن را به شارژ متصل کنید و مانعی ایجاد نخواهد کرد.

قیمت این محصول65000تومان



قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی