خرید پستی باکس لباس زیرتختی مروارید | UP 6 خرید کالا

باکس لباس زیرتختی مروارید
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی

باکس لباس زیرتختی مروارید

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که کمدها و کشو های اتاقتان از لباس پرشده باشد و جایی برای قرار دادن لباس های جدیدتان نداشته باشید. یا زمانی که فصل تابستان شروع می شود نمی دانید لباس های زمستانی خود را کجا نگهداری کنید یا بالعکس. برای اینکه بتوانید بعد از پرشدن کمدهایتان و کم آوردن کشو، لباس هایتان را در محلی مناسب با حفظ نظم و پاکیزگی نگهداری کنید استفاده از باکس لباس زیرتختی را به شما پیشنهاد می کنم. که علاوه بر قرار دادن آن زیر تخت ، میتوانید زیر میز ، کمد و کنار دیوار اتاقتان نگهداری کنید.

اندازه این باکس مناسب است و به هیچ عنوان جاگیر نیست در عین حال عمق زیادی دارد و  میتوانید تعداد زیادی از وسایلتان را در این باکس به خوبی نگهداری کنید. همچنین از این محصول می توانید به عنوان ساک دستی در سفرها و جابجایی ها استفاده کنید. جنس پارچه استفاده شده در این باکس بسیار محکم، ضخیم و باکیفیت است. بنابراین در برابر پوسیدگی، چروک شدن، حشرات و... مقاوم است. دسته مقاومی در بالای باکس قرار داده شده است تا حین حمل نقل و بیرون آوردن باکس از زیرتخت دچار مشکل نشوید. میتوانید انواع پوشاک، اسباب بازی، کفش و دمپایی ، کتاب و مجلات، اکسسوری ،روسری و شال، حوله و پتو و... را در این باکس های زیبا و جادار به صورت دسته بندی شده قرار دهید. زیپ این باکس در قسمت بالای آن قرار گرفته است و به راحتی پس از باز کردن آن به وسایل چیده شده دسترسی پیدا می کنید بدون آنکه نظم وسایل بهم بخورد.

ابعاد باکس لباس زیرتختی 50x40x15 سانتی متر می باشد و در رنگ های شیک و متنوعی تولید و عرضه شده است. در قسمت جلویی این باکس بخش مربعی با روکش پلاستیکی طراحی شده است تا در صورتیکه از چندین باکس استفاده کردید بتوانید بخشی از وسایل درون آن را ببینید و به راحتی باکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و درکوتاه ترین زمان به وسیله ای که نیازدارید دسترسی پیداکنید. همچنین می توانید با تهیه چندعدد از این باکس آنهارا روی هم بچینید و در گوشه ای از اتاق قراردهید. در این صورت همیشه نظم در وسایل برقرار خواهد بود. در مسافرت های خارج شهر میتوانید وسایلی که لازم است در دسترستان باشد را درون این باکس قرار دهید و همراه با خود حمل کنید. از نکات مثبت این باکس  طراحی شیک و رنگ های زیبا و درعین حال مقاومت و جا دار بودن آن است.

قیمت این محصول40000تومان



قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی