خرید پستی دستگاه نگین زنی همه کاره | UP 6 خرید کالا

دستگاه نگین زنی همه کاره
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 280,000  تومان
خرید پستی

دستگاه نگین زنی همه کاره

یکی از کارهای پرطرفدار بین کودکان و نوجوانان ، تزئین کردن وسایل با سلیقه خودشان می باشد. این روز ها که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را در خانه سپری می کنند ؛ تهیه کردن ابزاری که بتواند آن هارا سرگرم کند و در عین حال کاربردی و مفید باشد بسبار لازم و ضرروری است. بدین منظور میخواهم به شما دستگاهی را معرفی کنم که علاوه بر سرگرم کردن کودکان باعث افزایش خلاقیت و هوش آنها نیز بشود.

دستگاه نگین زنی یکی از محصولات پرطرفدار بین تمام سنین می باشد. با این وسیله میتوانید به راحتی روی هر وسیله ای که بخواهید انواع برچسب های نگینی را بچسبانید. وسایلی مانند عینک؛ لباس، کیف، کفش، اسباب بازی را با این نگین های زیبا و متنوع تزئین کنید و لذت استفاده از آن وسایل را چندین برابر کنید. با این دستگاه حتی میتوانید برای مهمانی ها ، مجالس ، دورهمی ها روی موهای خود یا کودکان نگین بچسبانید و ظاهر زیبا و منحصر به فردی را برای خود ایجاد کنید و پس از اتمام کار آن را با دست و بدون درد از موهای خود جدا کنید. دقت داشته باشید که این نگین ها خود به خود از وسایل شما جدا نخواهد شد. چسب نگین های این دستگاه محکم است و در اثر گرما و زمان طولانی، از وسایل شما جدا نمی شود و تغییر رنگ در آن ها رخ نمیدهد. میتوانید به راحتی در کمترین زمان هر وسیله ای که بخواهید را با این برچسب ها زیبا کنید. 

ابعاد این محصول 8X9.5X11.5 سانتی متر می باشد.کار با دستگاه بلینگر بسیار ساده است. کافیست ابتدا طناب کشی را در قسمت نشان داده شده قرار دهید.سپس برچسب دلخواه خود را درون جایگاهش قراردهید و به راحتی هر محلی را که بخواهید نگین بچسبانید درون جایگاه جلویی دستگاه قراردهید و سپس دسته آن را فشار دهید تا پرس شود و نگبن ها به خوبی بچسبند. همراه دستگاه بلینگر 8 عدد برچسب نگینی در رنگ های مختلف قرار دارد. میتوانید آن هارا به موها و وسایل مختلف بچسبانید و نهایت لذت را ببرید. بهترین انتخاب برای هدیه به خود و دوستانتان.

 

قیمت این محصول280000تومان



قیمت : 280,000  تومان
خرید پستی