خرید پستی نظم دهنده مربعی کریستال | UP 6 خرید کالا

نظم دهنده مربعی کریستال
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی

نظم دهنده مربعی کریستال

گم کردن و بی نظمی در وسایل یکی از معضلات همه می باشد. این امر علاوه بر تاثیر منفی که روی روان و اعصاب ما میگذارد باعث تلف شدن زمان طولانی برای پیدا کردن وسایل نیز می شود. برای اینکه بتوانید محیط اطرافتان را منظم نگه دارید و هر دسته از وسایل در کنار هم قرار داشته باشند تا علاوه بر اینکه کارهایمان سرعت بیشتری بگیرد؛ نظم مناسب وظاهر زیبایی را به فضای خانه یا محیط کارمان بدهیم؛ بهترین انتخاب استفاده از نظم دهنده می باشد.

نظم دهنده مربعی برند مرسه و از جنس کریستالی می باشد. این نظم دهنده علاوه بر محکم بودن ، ظاهر بسیار منحصر به فرد و شیکی دارد. میتوانید از این نظم دهنده برای ایجاد دسته بندی در وسایلی مانند، لوازم آرایش،موبایل، کیف پول ، ساعت ، وسایل مربوط به کارتان ، انواع اکسسوری و زیورآلات استفاده کنید.این نظم دهنده ، ترتیب ویژه و زیبایی را در وسایل شما ایجاد می کند و در عین حال بسیار اندازه استانداردی دارد و به هیچ وجه فضای زیادی را اشغال نمی کند. ابعاد این نظم دهنده 155x155x70 میلی متر می باشد.مناسب برای استفاده در مسافرت، هتل، خوابگاه، منزل و محیط کار می باشد. وزن کلی و با بسته بندی این محصول 6.400 کیلوگرم می باشد همجنین ابعاد با بسته بندی آن 52x52x29 سانتی متر است.

این نظم دهنده مربعی دارای سه جایگاه می باشد. دو جایگاه جلویی اندازه کوچکتری دارند و یک جایگاه پشتی اندازه بزرگتری دارد و برای نگهداری وسایلی با سایز بیشتر مناسب می باشد به گونه ای که میتوانید یک ماشین حساب بزرگ یا چندین عدد گوشی را در جایگاه پشتی ، به راحتی قراردهید. جایگاه های این نظم دهنده داری عمق زیادی می باشند. بنابراین وسایلی که طول زیادی دارند مانند انواع لوازم آرایشی ، به راحتی در این نظم دهنده قرار میگیرند. این نظم دهنده با ابعاد مناسب ، کمترین میزان از فضا را اشغال می کند و بیشترین وسایل را در خود با نظم ویژه جای میدهد. در بخش کفی این نظم دهنده ، شیار هایی طراحی شده است تا وسایل محکم و با نظم بمانند و در هم لغزند تا نظم آنها پا برجا بماند.

قیمت این محصول40000تومان



قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی