خرید پستی شلف حمام و آشپزخونه homeshelf | UP 6 خرید کالا

شلف حمام و آشپزخونه homeshelf
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی

شلف حمام و آشپزخونه homeshelf

اسم دیگر این محصول میتواند یک گجت همه کاره باشد چراکه درواقع این شلف بسیار خاص و زیبا از پس هرکاری برمیاد. بگذارید قبل از توضیح کارایی های این شلف به خصوص،طراحی خاص آن را توصیف کنیم. این شلف به قدری زیبا و خاص ساخته شده است که به راحتی با هردکوراسیونی شت میشود و جلوه ای بی نظیر به خانه می بخشد.

. این شلف میتواند در حمام،اشپزخانه سایر نقاط خانه استفاده شود.این شلف یک طاقچه در بالا برای قرارگیری وسایل و دکوری ها دارد،یک طاقچه در وسط قرار دارد که میتوانید وسایل چندتایی را به خوبی در آن بچینید همچنین دارای یک باکس کوچک دومنظوره درب دار است که هم میتوان از آن به عنوان باکس و هم به عنوان جای دستمال رولی استفاده کرد، در پایین شلف نیز محیطی برای اویزان کردن وسایل اشپزخانه و کلید ها و... وجود دارد.

موقع نصب این محصول میتوانید باکس را در سمت چپ و یا در سمت راست قرار دهید.پس دقیقا به دلیل اینهمه کارایی به این شلف فوق العاده گجت همه کاره گفته میشود. شما میتوانید قطعات این شلف بی نظیر را به راحتی همانند یک پازل کنار هم قرار دهید و شاهد طراحی خاص آن باشید. ویژگی های محصول: طول 36 عرض 24 عمق 13 ابعاد محفظه خالی: طول 19 عرض 15 ابعاد باکس: طول 15 عرض 11 با خرید این محصول بینظیر قطعا از طراحی فوق العاده و اینهمه کاربرد آن لذت خواهید برد.

قیمت این محصول160000 تومان



قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی