خرید پستی پیراشکی ساز pch | UP 6 خرید کالا

پیراشکی ساز pch
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 99,000  تومان
خرید پستی

پیراشکی ساز pch 

با این پیراشکی ساز می توان انواع پیراشکی ها و شیرینی های خوشمزه و زیبا بسیار آسان تر درست کرد و به طرز شگفت آوری در زمان شما صرفه جویی میکند.
این ابزار هیچ مهارتی لازم ندارد، فقط کافی است اهرم آن را فشار دهید تا به سادگی هرچه تمام تر شیرینی ها و پیراشکی های شما حاضر شود. اگر مبتدی هستید، این محصول حجم کاری شما را به شدت کاهش می دهد و حتی زمان آماده سازی شما را حداقل به نصف کاهش می دهد. 



پیراشکی 2 در 1.  پیراشکی آماده سریع: خمیر را روی دستگاه پیراشکی قرار دهید، دسته را پایین بکشید و پوست پیراشکی را فشار دهید.  خمیر را روی سطح قرار دهید، مواد پرکننده مورد علاقه خود را به خمیر اضافه کنید، سپس در قالب را ببندید و فشار دهید تا بسته بندی کامل بسته شود.



کوفته ساز همه کاره: از قالب پیراشکی می توان برای تهیه کوفته، پای، پیراشکی، وونتون، راویولی و غیره استفاده کرد. می توانید با خانواده و دوستان خود در خانه یا در مهمانی کوفته ها را خودتان انجام دهید، سپس از لذت درست کردن غذاهای دست ساز خوشمزه توسط خودتان لذت ببرید  و لحظات خوشی داشته باشیدپیراشکی برای تهیه پیراشکی: حتی اگر مبتدی هستید، این دستگاه پیراشکی می تواند به راحتی در مدت زمان کوتاهی کوفته های مواج زیبا درست کند، بنابراین در زمان خیلی کمتر میتوانید تعداد پیراشکی های بسیاری را آماده کنید.

قیمت این محصول99000تومان



قیمت : 99,000  تومان
خرید پستی