خرید پستی جعبه خرس و گل قرمز | UP 6 خرید کالا

جعبه خرس و گل قرمز
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی
جعبه خرس و گل قرمز

 

جعبه چهار گوش خرس و گل  ولنتاین شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی که روی دامنش جمله I LOVE YOU نقش بسته است، دامن خرس از جنس ساتن به رنگ قرمز است و روی سرش مروارید دوزی شده است و 6 گل قرمز نیز در داخل جعبه وجود دارد، ظاهر جعبه مستطیلی طراحی شده و روی آن خال خالی های نقره ای موجود داره و ظاهر جعبه را کمی براق کرده است.جعبه به رنگ قرمز است و با یک روبان قرمز تزیین شده است.

یکی از شناسه های یک کادوی خوب و ارزشمند جعبه آن است که معرف سلیقه و ذوق و علاقه کسی است که هدیه میدهد .جعبه های کادو در سایزو رنگ های مختلف برای سنین و سلایق گوناگون ارائه میشود . معمولا در جعبه هایی با سایز کوچک تر شکلات یا دسته های گل قرار میدهند برای ولنتاین در این جعبه ها معمولا رنگ قرمز به عنوان تم اصلی انتخاب میشود و درون جعبه را با گل و چیز های مختلف تزیین میکنند.

این جعبه ی کادویی شامل اجزای زیر است:
1: عروسک : انواع عروسک ها در جعبه ی کادو بار احساسی هدیه شما را بالا میبرد و البته که یادگاری خوب و زیبایی است که توانسته یکی از اجزای عاشقانه ترین هدیه سال باشد
2: گل : گل های مصنوعی شرکتی و گل های زیبای دست ساز


قیمت این محصول 60000 تومان

 


قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی