خرید پستی تخته نرد و شطرنج | UP 6 خرید کالا

تخته نرد و شطرنج
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 300,000  تومان
خرید پستی
تخته نرد و شطرنج

 

بازی تخته هم در بین جوانان و هم در بین افراد مسن از محبوبیت بالایی برخوردار است.این تخته برای بازی شطرنج و تخته نرد طراحی و ساخته شده. در وسط آن لولایی وجود دارد که پس از استفاده شما می توانید آن را بسته و در محل مورد نظر خود قرار دهید. شما می توانید این محصول زیبا , دست ساز و کاملا ایرانی را به عنوان هدیه ای نفیس به اقوام و دوستان خود داده و لحظات مفرح و شادی را برایشان بوجود آورید.

 

 

این تخته نردها جزء خوش ساخت ترین تخته نرد های موجود در بازار هستند .کسانیکه به صورت جدی تر این سرگرمی را دنبال می کنند این مدل ها را جزء اولین انتخاب خود قرار می دهند .به دلیل این که علاوه بر زیبایی خاصی که دارند از استحکام بسیار بالایی برخوردارند و اصالت و منحصر به فرد بودن تخته نرد های ایرانی را به خوبی نشان می دهند . داخل و روی تخته نرد به زیبایی تزئین شده است که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند .

 

 

 

تخته نرد و شطرنج ۴۰ سانتی متری خاتم کاری اعلا می تواند هم زینت بخش دکورهای منازل شما باشد و هم دلیلی برای دورهمی و گذراندن لحظاتی خوش. تخته نرد خاتم کاری شده بسیار با کیفیت و زیباست . در طرف دیگر آن شطرنج خاتم کاری شده وجود دارد که به شما امکان بازی شطرنج را خواهد داد.تخته نرد و شطرنج خاتم کاری شده را می توانید بعنوان هدیه ای نفیس برای دیگران در نظر بگیرید.

 


قیمت این محصول 300000 تومان



قیمت : 300,000  تومان
خرید پستی