خرید پستی هولدر پیراهن مردانه | UP 6 خرید کالا

هولدر پیراهن مردانه
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

هولدر پیراهن مردانه

 

مطمئنا برای شما پیش آمده که پیراهنتان به علت فعالیت های ساده مثل خم شدن یا بالا بردن دست، از شلوار خارج شده باشد.هولدر پیراهن براحتی شما را از استرس بی نظمی و خارج شدن پیراهن از کناره های شلوار رها می کند و این امکان را به شما میدهد تا همیشه مرتب باشید .با استفاده از هولدر پیراهن ، دیگر نیازی نیست نگران نامرتب شدن و یا بیرون آمدن پیراهن از شلوار باشید .

 

 

در این مدل ، 3 گیره به پایین پیراهن وصل شده و از سوی دیگر توسط حلقه ی کشی به ران پا متصل می شوند. باگیره نگهدارنده پیراهن (هولدر پیراهن) میتوانید در مهمانی ها بهتر ظاهر شوید و چهره بهتری به پیراهن داخل شلوارتان دهید.گیره های هولدر به گونه اي طراحي شده اند تا موقع نشستن در زير شخص قرار نگیرند. کش و یراق های این محصول از روی شلوار بصورت محسوس پیدا نیست و حلقه هایی که دور پا قرار میگیرند و همچنین گیره هایی که به پیراهن متصل میشوند با توجه به جثه و قامت فرد قابل تنظیم هستند.گیره های مورد استفاده به دلیل جنس پلاستیکی در عین مقاومت و نگهدارندگی هیچگونه آسیبی به پیراهن وارد نمیکنند.

 

 

مشخصات هولدر پیراهن مردانه :

- مناسب برای انواع پیراهن

- سایزبندی (طول حلقه ی دور پا) : بدون کشش : 18 تا 55 سانتی متر / با کشش : تا 88 سانتی متر

- قابلیت شست و شو: دارد

- تعداد: هرپکیج شامل ۲ عدد (یک جفت)

 

 

نحوه استفاده بهینه ترین شیوه برای پوشیدن هولدرهای پیراهن:

متصل نمودن بندهای هولدر به انتهای پیراهن

پوشیدن پیراهن

بستن هولدر به دور پا

تنظیم کوتاه و بلندی بندی که به دور پا بسته می شود.

تنظیم ارتفاع بندهایی که به انتهای پیراهن متصل می شوند.

 

قیمت این محصول 95000 تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی