استفاده از زغال برای سفید کردن دندان ها از بین بردن لکه های زرد و بد رنگ روی دندان شاید برایتان عجیب باشد ولی زغال با تمامی سیاهی اش دندان ها را سفید می کند.پودر فعال زغال طبیعی نارگیل active bright به رنگ دهنده های سطحی دندان مثل قهوه، چای ، مواد غذایی و نوشیدنی ها و پلاک ها می چسبند و آن ها را از روی دندان پاک می کنند.

 

 

دلیل اصلی استفاده از زغال فعال برای سفید کردن دندان‌، ویژگی ترکیبی آن می‌باشد.زغال قادر است ماده تانن را که معمولا در قهوه، چای و انواع مختلف غذاها یافت می‌شود، به خود جذب کند.تانن، یکی از دلایل اصلی لکه‌دار شدن دندان‌ها می‌باشد.در صورت استفاده مداوم از پودر زغال طبیعی نارگیل Active bright، اثرات آن را تنها بعد از چند هفته مشاهده خواهید کرد.

 

 

ین پودر زغال سفید کننده دندان بدون سفید کننده، پراکسید یا سایر مواد شیمیایی مضر برای مینای دندان است.پودر زغال فعال طبیعی نارگیل Active bright از زغال فعال چوب نارگیل طبیعی ، پودر بنتونیت و روغن دانه ی پرتغال ساخته شده است که با تنها دوبار استفاده در روز شما را طی مدت کوتاهی به نتیجه ی دلخواهتان می رساند. پودر زغال را قبل از مسواک کردن روزمره ی دندانهایتان استفاده کنید.

 

 

نحوه سفید کردن دندان با زغال فعال:

۱- ابتدا مسواک خود را خیس کرده و روی پودر زغال نارگیل بزنید.

۳- دندان‌های خود را با پودر زغال و به مدت چند دقیقه، مسواک بزنید.

۴- به صورت عادی مسواک بزنید.

۵-خمیر زغال فعال باید حدودا 3 دقیقه بر روی دندان ها بماند و پس از آن با مسواک خوب شسته شود.

۶- دهان خود را کاملا بشویید تا تمام مواد سیاه از دهان شما خارج شوند.

 

 

با استفاده کردن از زغال فعال در دهان، با پوسیدگی دندان، تنفس بدبو و بیماری‌های لثه بجنگید و لبخندی زیبا به خود هدیه کنید.برای سفيد كردن دندان با زغال، آن را روی دندان‌ها مسواک کنید تا پلاک ایجاد شده روی سطح دندان و لثه، باکتری‌ها و باقی‌مانده غذا را جذب کند.کافیست پودر را روی مسواک ریخته و به مدت سه دقیقه دندان ها را مسواک بزنید یا اینکه از ترکیب پودر زغال فعال با آب استفاده کنید و دندان ها را با آن مسواک کنید.