خرید پستی رشته کن میوه و سبزیجات ZQALOVE | UP 6 خرید کالا

رشته کن میوه و سبزیجات ZQALOVE
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 85,000  تومان
خرید پستی

رشته کن میوه و سبزیجات محصولی از برند ZQALOVE

خانه شاپ

اهمیت خوردن میوه و سبزیجات بر کسی پوشیده نیست. اما وقتی صحبت از نحوه سرو آن به میان می آید ، معمولا خلاقیت خاصی در آن نمیبینیم. نهایتا پوست کنده شده و خورد میشوند و در بشقاب چیده میشوند. حال میتوانیم بگوییم در حالت عادی قابل قبول است ولی برای مهمانی ها یا برای تشویق کودکان به استفاده از میوه و سبزیجات قطعا باید راه های دیگری یافت.

خانه شاپ

اینجاست که خرد کن ها و رشته کن ها وارد عمل میشوند که ما را در سرو و تزیین میوه جات و سبزیجات یاری دهند. در این میان به دلیل این که از این دستگاه برای مصارف خوراکی استفاده میشود ، پس کیفیت ساخت حرف اول را خواهد زد.

خانه شاپ

محصولی که در اینجا به آن میپردازیم یک رشته کن میوه بسیار کارآمد با طراحی و کیفیت ساخت فوق العاده است. با این محصول میتوانید میوه ها ، سبزیجات و صیفی جاتی مثل هویج ، خیار ، کدو ، سیب ، چغندر و ... را به صورت رشته ای کاملا یک دست و چشم نواز در بیاورید.

خانه شاپ

جنس بدنه این رشته کن از بهترین نوع پلاستیک درجه یک و جنس تیغه های آن از استیل ضد زنگ فراوری شده است و شستشوی آن بسیار آسان میباشد به طوری که به راحتی میتوانید آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. ابعاد این محصول 14 در 7 سانتیمتر می باشد و وزن آن بسیار کم و حدود 90 گرم است. تمامی قطعات آن به راحتی جدا میشوند و قابل شستشو هستند و تیزی فوق العاده تیغه آن قطعا شما را غافلگیر خواهد کرد.

قیمت این محصول 85000 تومان



قیمت : 85,000  تومان
خرید پستی