حوله جادویی Qiuck Dry

استحمام به صورت روزانه هم باعث شادابی و بالا رفتن انرژی میشود و هم برای سلامت پوست و مو کاملا مفید است. انجام این کار معمولا توسط آقایان مورد استقبال قرار میگیرد ولی خانم ها آنچنان با این کار موافق نیستند. چرا که خشک کردن حجم بالای مو برای آنها بسیار سخت بوده و موجب میشود که انجام این کار برای آن ها سخت شوند.

البته راهکارهایی از پیش برای این مسئله در نظر گرفته شده است که البته هرکدام به طریقی نقص دارند. مثلا یکی از این راه ها استفاده از سشوار است که همگی میدانیم چه میزان آسیبی به مو و پوست سر خواهد زد. راه های دیگر هم به همین تریتیب هرکدام آسیب زننده هستند. ولی با محصولی که اینجا خدمت شما ارائه خواهیم کرد تمام این مشکلات به پایان میرسد.

این حوله جادویی که با نام های Magic Hair Towel یا Quick Dry شناخته میشود ، همانطور که از نامش به انگلیسی مشخص است موها را به سرعت خشک میکند. دلیل این سرعت بالا هم به خاطر مواد به کار رفته در ساخت آن است که از الیاف بسیار ریز چوب بامبو تشکیل شده است و موجب میشود دردسرهای خشک کردن مو به حداقل برسد.

طول این محصول 65 سانتیمتر و عرض آن 25 سانتیمتر میباشد. جنس این حوله از الیاف میکروفایبر درجه یک میباشد که از درخت بامبو گرفته می شود. طراحی این محصول به شکلی است که همانطور که در تصویر میبینید به راحتی قابل استفاده میباشد و در پشت سر با استفاده از قلابی که دارد قفل میشود و موهای شما را در عرض چند دقیقه کاملا خشک میکند. این حوله وزنی معادل 400 گرم را نیز دارد.

قیمت این محصول 75000 تومان میباشد