خرید پستی کلاه حمام حالت دهنده مو | UP 6 خرید کالا

کلاه حمام حالت دهنده مو
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی

کلاه حمام حالت دهنده مو

خشک کردن مو پعد از حمام از کارهایی است که اغلب افراد علاوه وقت نداشتن ، حوصله کافی را برای انجام این کار ندارند . یا زمانیکه از حمام برمیگردید اما کاری فوری پیش می آید و نمی توانید با موهای خیس آن کار را انحام دهید از طرفی اگر موهای خود را خشک نکنید برای سلامتی نیز مضراست و ممکن است باعث سردرد ،سرماخوردگی یا گوش درد بشود.

کلاه حوله ای حمام با قدرت آبگیری بالا علاوه بر خشک کردن موها در زمان کوتاه باعث حالت دهندگی مو می شود و زمانیکه آنرا پس از خشک شدن موهایتان بردارید خوش حالتی آن را مشاهده می کنید . این حوله دارای جنس نرم و لطیف و با حالت پولیشی که دارد به خوبی روی موهایتان می ماند و سر نمیخورد. همچنین این حوله هیچ گونه پرزی نمیدهد .ابعاد عرض کلاه حوله ای حدود 26 تا33 سانتی متر ؛ طول 23تا25 سانتی متر و وزن 300گرم می باشد .

کلاه حالت دهنده مو در انواع رنگ هایی مانند گلبهی،سرخابی ، آّبی ، زرد ، بنفش و... تولید شده است و باسلیقه های متفاوتی همخوانی دارد.  درسایز فری موجود است و کشی که در دور این کلاه وجود دارد باعث می شود به راحتی اندازه هرسایزی بشود. رنگ این حوله ثابت است و درهربارآبکشی و خیس شدن آن تغییری در رنگ ایجاد نمی شود . با استفاده از این حوله به راحتی میتوانید پس از استخر و حمام موهای خودرا علاوه بر خشک کردن ، حالت دار کنید .

قیمت این محصول 65000تومان



قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی