خرید پستی اسپرسو ساز ایتالیایی 6 کاپ maker | UP 6 خرید کالا

اسپرسو ساز ایتالیایی 6 کاپ maker
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 300,000  تومان
خرید پستی

اسپرسو ساز ایتالیایی 6 کاپ maker

قهوه اسپرسو از محبوب ترین قهوه ها می باشد که طرفداران زیادی دارد. نحوه آماده سازی اسپرسو بدین شکل است که کافیست پودر قهوه و آب را در دستگاه بریزید تا به نقطه جوش برسد و از پودر قهوه عبور کند ؛ در نهایت یک قهوه غلیظ خوش طعم در کوتاه ترین زمان میل کنید. با تهیه دستگاه اسپرسو ساز میتوانید به سادگی در کمترین زمان و هر لجظه که بخواهید خستگی در کنید برای خود نوشیدنی خوش طعم انرژی دهنده اسپرسو را حاضر کنید.

این دستگاه اسپرسو ساز ساخت کشور ایتالیا می باشد. جنس بدنه این دستگاه از استیل مقاوم و ضخیم است . برخلاف بیشتر قهوه ساز هایی که از جنس آلومینیوم هستند و باعث بروز بیماری می شوند و خطرناک اند ؛ این دستگاه از جنس استیل و بهداشتی است و همچنین ضد زنگ می باشد. ابعاد این محصول12x15x20 سانتی متر می باشد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه ، قابلیت ساخت اسپرسو خوش طعم است. با وجود بدنه استیل مرغوب و باکیفیت به هیچ عنوان طعم نامطلوبی را در نوشیدنی خود حس نخواهید کرد.  پس از کار با این دستگاه ، آن را بشویید و برای دفعات بعد آماده کنید. این دستگاه 6 کاپه است و حجم مناسبی از اسپرسو را به شما تحویل می دهد. مناسب برای پدیرایی ازمهمانان ، استفاده در منازل ، کافه ، محل کار و... می باشد. همچنین بهترین هدیه به قهوه دوستان و علاقمندان به نوشیدنی اسپرسو می باشد.

قیمت این محصول300000تومان



قیمت : 300,000  تومان
خرید پستی