خرید پستی سبد آبکش سیلیکونی Escorredor | UP 6 خرید کالا

سبد آبکش سیلیکونی Escorredor
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی

سبد آبکش سیلیکونی Escorredor

برای شستشوی میوه ها و سبزیجات و انواع خوراکی ها، که لازم است آبکشی صورت بگیرد و تمیز شوند ؛ بهترین و ساده ترین راه ، استفاده از سبد های آبکشی مخصوص است. امروز مدلی جدید از سبد های آبکشی را بررسی میکنیم. که بسیار خلاقانه و کاربردی طراحی شده است.

سبد آبکشی مربعی از جنس سیلیکونی و بسیار نرم و  منعطف است و در عین حال مقاومت و کیفیت فوق العاده ای دارد. بهترین وسیله برای آبکشی و شستشو انواع محصولات غذایی مانند برنج ، ماکارونی ، میوه و سبزیجات می باشد. شما میتوانید انواع محصولات را درون این سبد بریزید و به خوبی شسشو دهید. جنس بینظیر این سبد شستشوی آن را راحت کرده است. این محصول همچنین رنگبندی متنوع و جذابی دارد. این سبد تاشو است و پس از انجام کار میتوان قسمت مرکزی آن را به داخل هدایت کرد و اندازه سبد را کوچک کنید. شما میتوانید از این سبد برای شستشو در سینک استفاده کنید. اندازه تقریبی قطر بسته 24x18x3.5cm ، اندازه تقریبی باز 24x18x7.5 سانتی متر

قیمت این محصول80000تومان



قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی