خرید پستی فشاردهنده خمیردندان 2عدد rule | UP 6 خرید کالا

فشاردهنده خمیردندان 2عدد rule
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی

فشاردهنده خمیردندان 2عدد rule

برای همه افراد پیش آمده است زمانی که از خمیردندان استفاده می کنند ؛ نمیتوانند تمامی محتوای داخل آن را خارج کنند و بیرون آوردن محتویات آن بسیار سخت و طاقت فرسا است بدین منظور با کمک دستگاه فشار دهنده خمیردندان به راحتی میتوانید تمامی محتوای درون تیوپ خمیردندان را خارج کنید.

این ابزار به گونه ای خلاقانه طراحی شده است و استفاده آسان و جالبی دارد. بنابراین میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. فقط کافیه ابتدا خمیردندان را درمحل تعبیه شده روی اهرم قرار دهید سپس اهرم و خمیردندان داخلش را درون خط مشخص شده پایه وارد کنید و حال شروع به چرخاندن اهرم کنید. مشاهده میکنید که به راحتی خمیردندان به چرخش در می آید. با کمک این دستگاه نیازی به فشار زیادی نیست و درکمترین زمان این کار انجام می شود. حتی میتوانید از این دستگاه برای فشردن انواع کرم ها ، ماسک ها و ... استفاده کنید. ابعاد این دستگاه 4x5.5x4 سانتی متر می باشد.

قیمت 2عدد از این محصول45000تومان



قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی