خرید پستی پد ضد درد mq4 | UP 6 خرید کالا

پد ضد درد mq4
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

پد ضد درد mq4

این پد می تواند انواع کمر را گرم نگه دارد، خون و غلظت را حفظ کند، التهاب را کاهش دهد. گرم کردن آهسته، پوست را نمی سوزاند.
تا 12 ساعت پدهای MQ ظراحی شده برای ارائه طولانی مدت تا 12 ساعت.


برای سبک زندگی فعال خود چه در تمام طول روز روی پاهای خود باشید، چه ساعت ها پشت میز خود بنشینید، چه در دوران نقاهت پس از جراحی، لذت بردن از یک تمرین سخت یا فقط تجربه درد، این پچ های MQ با مواد بسیار انعطاف پذیر در تمام طول روز احساس راحتی می کنند. که به راحتی روی پوست و مفاصل شما متصل می شود. این پد در بسته های 10 عددی به شما عزیزان ارائه می گردد.
قدرت چسب عالی برای استفاده در تمام روز حتی در صورت مرطوب شدن با آب یا عرق ، در تمام فعالیت ها با شما حرکت می کند و مانند سایر تکه ها و ژل ها نمی افتد. مواد چسب صنعتی آن برای همه بی خطر است.


مواد اولیه طبیعی با کیفیت بالا:  از گیاهان سنتی چینی ساخته شده است. عصاره گیاهی طبیعی، ایمن و بدون تحریک است. تنفس و راحت است، پس از چسباندن به قسمت بدن، احساس مرطوب و گرفتگی را به شما نمی دهد.

قیمت این محصول95000تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی